Reklám után

Még magam is meg vagyok lepve, hogy újra írok... legalábbis ebben a pillanatban még úgy tűnik.:) Azt hiszem képtelenség lenne az elmúlt hét hónapot elmesélni, mindenesetre a nyár eleji kiborulásom után már sokkal jobban alakultak a dolgok és minden elrendeződött, aminek el kellett. Voltunk nyaralni is... szuperság volt... voltunk Krakkóban is, egyszer még decemberben is, újra barátokkal... és ezt kivételesen nem bántuk meg. Sokat haladtunk a lakással is, kezdjük igazán belakni, most már maximálisan otthonnak érzem. Meghoztam az évek óta érlelődött és nehéz döntésem is... új állás után nézek, amiben nagy szerepe volt, hogy az eddigi főnököm lelép és valahogy nincs már kedvem újra kezdeni valaki mással, pláne, hogy meglebegtették, nem biztos, hogy szükség lesz ránk. Nem baj, hét év nekem elég volt és nagyon kell a váltás, érzem, jó lesz.

Röviden ennyi, sok minden kimaradt... de talán folytatom.:)

Megjegyzések

  1. juhu juhu, jó újra olvasni. Én kitartóan vissza-visszanéztem időről időre. 7éve dolgozol már itt? Te jó ég, repül az idő!!

    VálaszTörlés
  2. Cukik vagytok.:) Igen, az idő tényleg repül, a hét meg amúgy is a kedvenc számom! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Január, február, itt a nyár!