Célcucc

Nem tudom szavakba önteni mennyire fáradt vagyok mentálisan és idegileg. Már megint nekem kell minden kurva problémát megoldani, megint én vagyok az összekötő, a kommunikációs csatorna, az egyeztető, a minden. Már sírni tudnék, annyira elegem van. Az éjjel alig aludtam. Negyed négykor megébredtem, iszonyú melegem volt, aztán egyre idegesebb lettem tőle, hogy nem tudok aludni és ezért fáradt leszek, ettől persze még inkább nem tudtam elaludni, aztán elkezdtem kattogni a dolgokon és azzal szórakoztattam magam, hogy hatvanhatszor eljátszottam, hogy mit fogok mondani ebben meg ebben a szituációban, hogy milyen variációk vannak, hogy mi a legjobb meg a legrosszabb forgatókönyv. Reggelre ennek az lett az eredménye, hogy már egy konkrét szikla volt a gyomromban. De megtudtam Kevintől, hogy ő éjjel egyre arra ébredt, hogy valami nagyon büdös, mire kiderült, hogy kutyi odakakilt (pontosabban fosott) a szőnyegre az ágyunk mellé (lehet, hogy valami baja volt, mert sosem csinál ilyet), Kevin elkezdett takarítani, én meg úgy tűnik, legalább abban a három órában baromi mélyen aludtam, amíg aludtam, mert mindebből semmit nem vettem észre. Reggel aztán gondoltam felpróbálom újra a "célcuccom" és ha jó, abban jövök dolgozni. A "célcucc" egy nadrág, amit kábé két hónapja találtam egy turiban, de annyira színes vidám volt, hogy nem tudtam otthagyni, pedig cseppet kicsi volt rám. Hiányzott úgy 5-8 centi, hogy össze tudjam gombolni. És ma fogtam, felhúztam és mintha rám öntötték volna. Szóval örüljünk annak, aminek lehet.:) Tudom amúgy, hogy a problémák majd megoldódnak, csak túl sok kicsit. Vagy én kezelem baromi rosszul a dolgokat és egyébként sokkal lazábban kellene venni... nem tudom. Vagyis biztos vagyok benne, hogy nem, azért egy ingatlan adásvétel komoly dolog, az ember nem lazázza el, pláne, ha három is történik egyszerre. Szerencsére már csak kettő miatt kell aggódni.:) Jövő hét csütörtöktől pedig már csak egy miatt.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!