Zanzásítva

Idő közben rengeteg dolog történt. Anyut elköltöztettük, a cuccait raktárba, őt hozzánk. Amúgy egész jól elvagyunk, igyekszem türelmes lenni, néha nem megy, de tényleg igyekszem jó gyerek lenni.:) A lakását átadtuk, szuper, ez már önmagában megérne egy üveg pezsgőt, mert nem szerettem azt a helyet, ahol élt, és nagyon örülök, hogy onnan elkerült. De pezsgőt majd csak akkor, ha már beköltözött az újba. Az még pár hét. A hétvégén a "régi" házban is pakoltunk még, lassan de biztosan annak is vége, még vár rám néhány konfliktus emiatt a bátyámmal, de ha ezen túl leszünk, akkor is bontok egy üveg pezsgőt. (Sok lesz a piálás.:) Vasárnap a telken voltunk, ahol a természet megint megpróbálta átvenni az uralmat a kert felett, úgyhogy egész nap füvet nyírtam, élveztem, jó volt, de estére totál kipurcantam. A múlt héten voltam kicsit kikapcsolódni és kicsit bandáztam, jó volt, most tényleg igazán kikapcsolódós volt, BK is ott volt, hónapok óta nem találkoztunk és megint tartottam tőle, hogy "hogy fog viselkedni", de annyira normális volt és jófej, hogy meg is voltam lepődve, nem volt se túl sok, se túl kevés, tudtunk értelmesen dumálni, és nem vette elő az évtizedes lemezt, hogy mi lett volna, ha. Szóval tényleg tök jó volt.:) Közben ugye a félévzáró teszten is túl vagyok, aminek ugyan nem volt túl nagy jelentősége, de azért örülök, hogy nem vagyok teljesen tudatlan, de tudom, hogy mi az ami a puszta tippelésnek volt köszönhető, úgyhogy van mit tanulnom a nyáron is. Ma még egy utolsó óra és egy picit lazulunk a csoporttársakkal is. Az éjjel azt álmodtam, hogy I.-vel, BK-val, és Kedvesatival interjút csináltak valami szabadidős lapban a túrázázás szeretetéről. A lapban összesen négy emberrel csináltak egy-egy interjút én meg megdöbbenve olvastam, hogy ugye ez valami vicc, hogy abból három ember a múltam egy-egy konkrét darabja, ráadásul a túrázásról beszélgettek.:D Vicces álom volt. Visszaszámolok, lassan évadot zárunk, és ugyan fogalmam sincs, hogy az idei nyár egy szopórolleren történő utazás lesz a munka szempontjából, vagy valami lazulós kis pihentetős séta, de mindenesetre várom. cserébe hoztam egy csomó képet, ó és pénteken még az outfitemet is lefotóztam, úgyhogy mindjárt azt is megmutatom.:)

Ez a szupi kis rózsaszín raktár

A Dunánál :)

Kilátás a munkahelyem hetedik emeletéről

A munkahelyem :)

Reggelente piac csak, hogy a napi alma adagom meglegyen :)

Ő pedig anyu cukker kiskutyija, imádom :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!