Vidámkodós

Az van, hogy nagyon rákaptam az almás pitére, meg úgy egyáltalán az almára. Úgy tűnik, ez az alma éve... úgyhogy ennyi erővel elutazhatnánk New Yorkba is (nem fogunk, de szeretek eljátszani bizonyos dolgok gondolatával).:) Viszont ez a pite isteni, teljes kiőrlésű meg cukormentes, rengeteg almával persze.:) Ma például ezt reggeliztem. Aztán búcsúebédelni voltunk a kollégákkal a Gozsduban (mert az egyik kolléganőnk elmegy) és egy olyan gyönyörű csokorral szaladgáltam a városban, hogy már attól jó kedvem lett. Nem mintha előtte rossz lett volna. Hihetetlenül feldob ez a jó idő, meg a napsütés, meg az is, hogy úgy tűnik egy laza munkahelyi nyár lesz az idei (most tudtam meg egy órája) (nem merem leírni, de ó yessss, annyira örülök). Na, például ez visszatart, mikor a váltáson gondolkodom. De ezt most hagyjuk. Almás pite van, meg szépvirág, meg tavasz. Meg este megint egy kis pakolás.:) De ma úgy csinálom, hogy ennek is örüljek.:)


Megjegyzések

  1. Szia, szabad receptet kérni az almás pitéhez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi! Persze, mindjárt leírom.:)

      Törlés
    2. Köszi itt is. Most jól lebuktam, mint zugolvasó, de hát muszáj volt kérdeznem, annyira folyt a nyálam erre a fotóra :)

      Törlés
    3. :) Szívesen. Remélem ízleni fog. Amúgy a zugolvasással nincs semmi baj, de azért örülök, hogy hozzászóltál.:)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!