Törökszegfű

Újfent el vagyok ragadtatva. A balett annyira csodálatos, hogy miközben nézed, mindent elfelejtesz, mindent kikapcsolsz és csak tátod a szádat a gyönyörűségtől. Nem, nem azért mert ilyen testű pasik rohangálnak a színpadon (egyébként nyakig fel vannak öltözve) :), hanem mert egyszerűen hihetetlenül szép, ahogy táncolnak.:) Még, még még, sokszor szeretnék menni az Operába.:)
Tegnap végre eljutottam Ferihez fodrászkodni, és már úgy vártam, hogy rittyent nekem megint valami jó frizurát, erre csinált belőlem egy Pistikét. Áááááá. Ki voltam borulva, az éjjel még jól el is aludtam a hajam, aztán reggel gyorsan megmostam, és így már nem is olyan borzasztó. Szóval csak 2-3 hét, és olyan lesz, amilyennek szerettem volna.:) 

Sikerült elég hamar hazaérnem (nyolckor), úgyhogy úgy döntöttem lazulás lesz. Töltöttünk egy pohár bort és nekiálltam cukkinis csirkefasírtot csinálni (első próbálkozás). Nagyon kezd belejönni nekem ez a sok zöldség, korábban alig ettem, most meg minden annyira ízlik. Na jó, nem minden, de próbálkozom.:) Közben Kevinnel megállapítottuk, ha nem vigyázunk ez a nyár is úgy fog eltelni, mint a tavalyi, hogy nem megyünk sehova, csak felújítunk, meg intézkedünk, mert anyu új lakásán is meg kell csinálni egy-két dolgot, anyósom lakásában is lesz némi felújítás és nálunk is be kellene fejezni ami elmaradt... és nem akarom, hogy ebből álljon ki a következő napsütötte négy hónap, úgyhogy holnap, ha nem leszünk túl fáradtak és lesz kedvünk (lesz-lesz), kinézünk a Rosaliára a Ligetbe.
A törökszegfű apukám kedvence volt

Ezek meg az isteni finom cukkinis csirkefasírtok



Megjegyzések

  1. Tegnap én is Ferinél voltam fodrászkodni... A kérdés, hogy a Tiéd vajon az enyém is? A te Ferid "megy"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tud járni.:)))) De azt hiszem nem erre gondoltál.:) Ha erről a "megy" dologról valaminek be kellene ugrania, akkor lehet, hogy ez egy másik Feri, mert fogalmam sincs, hogy ezzel mire gondoltál.:)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!