Alakul. Halad. Történik.

Túl sűrű az élet. Már ha illik ilyet mondani az életre.:)
Anyu lakását pénteken eladtuk. Hétfőn költözik. Az új lakást ma megvettük. Június végén költözik. A kettő közti időt együtt töltjük, és bár tudom, hogy nem lesz ideális a helyzet, de azért örülök. Hétvégén rengeteget pakoltunk, rendet raktunk, takarítottunk, rá fért már a lakásra, és remélem, azért anyu is valamelyest otthon fogja érezni magát.

És ma megint főzőcskézős kedvemben voltam (imádok főzni, de tény, hogy kényszerből szinte sosem főzök), hagyma, csirke, paprika, cukkini, némi kolbász, rá egy kis tojásos sajtos szósz... úr isten, fantasztikus íze lett.:) Főzés közben nagyon szeretek egy pohár bort eliszogatni, és tök fura, de bevillant egy kép, még kb. ezer évvel ezelőttről... csak akkor tészta készült, nem csak hús és nem tavasz volt, hanem ősz a Börzsönyben, és mennyire furcsa, hogy mennyire más volt az életem, és akkor biztos nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen is lesz. És ez jó. És nem felejtettem el a pizzázást sem.:) Néha vannak ilyen kódolt üzeneteim, ezt nézzétek el nekem.:) 

Szóval főzőcskéztem, Kevin kicsit dolgozott, közben beszélgettünk, kortyolgattam az isteni finom boromat, és közben ez szólt a rádióban.:) Vicces.:)




Megjegyzések

  1. a kódolt üzenetből én laikusan azt fejtettem meg, hogy az egy más fajta életszituáció volt és nem gondoltad, hogy egyszer ennyire nyugodt, békés és jó életszakasz is lesz. - nem biztos, én csak ezt veszem ki ebből. :)

    de nagyon örülök neki, az ilyen pillanatokért érdemes élni szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól fejtetted meg.:) Az életem egyik legzaklatottabb időszaka volt, csupa bizonytalanság, félelem, meg a hit, hogy szerethető vagyok. Mindent egybevetve,azért voltak jó pillanatai annak az időszaknak is, de ami most van, az sokkal sokkal jobb.:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!