Outfit

Attól tekintsünk el, hogy a fotók minősége milyen.:) De magamból indulok ki, mert másoknál sem azt nézem, önmagában csak kicsit jobban meg lehet ismerni a másikat látva az outfitjét.:) A fényképezkedést meg majd gyakorlom.:) Mondjuk az utcán menve az órási tükrös ablakok előtt sokkal jobban menne, de nem akarok ilyesfajta szórakoztatást nyújtani az ott dolgozó népeknek.:) (Az utolsó természetesen csak edzős.:)


Megjegyzések

  1. Nagyon csini vagy, a farmer ruha az abszolút kedvenc. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nekem is az a kedvenc (bár a kolléganőm szerint túl rövid. wtf :).

      Törlés
    2. Nekem is a farmer ruha a kedvencem! (A kolléganő meg lehet, hogy kicsit irigy, nem?):)

      Törlés
    3. :) Nem irigy, csak 15 évvel idősebb. Bár a kettő nem zárja ki egymást.:)

      Törlés
  2. Hű, nagyon csini szettek! :-) Mégmégmég!

    VálaszTörlés
  3. hat neki tul rovid.... :D lehet csak felre ertetted :D :D

    VálaszTörlés
  4. nekem is a farmer ruha tetszik legjobban de a többi is szuper és egyetértek, szerintem is kicsit jobban megismerjük a másikat outfit alapján is...
    Azon gondolkoztam, hogy gyerek koromban volt olyan játék, hogy papírból vágott babát lehetett papír ruhákkal öltöztetni ilyen fülei is voltak,amiket rá lehetett hajtani... na ez a felnőtt verzió, hogy más öltözködését nézheted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádtam azt a játékot, de jó, hogy eszembe juttattad.:)

      Törlés
    2. én is imádtam :) mostanában nem tudom mi van velem amúgy, olyan emlék áradatot hoz elő az agyam mindenféle dologról, hogy félelmetes :)

      Törlés
  5. Köszi lányok.:) Vicces, hogy a kolléganőmmel álmodtam és nagyon összevesztem vele.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!