Meg a bárányfelhők

Tegnap szerintem feltekertem a Badacsonyra, legalábbis néha úgy képzeltem.:) Egyre jobban élvezem az edzést, egyre jobb és könnyebb, szuper, lassan kevés lesz a heti kettő.:) De kell is, mert itt bent egyre szarabb a helyzet és a spinning mind fizikailag mind szellemileg totál feltölt és kikapcsol. Az év elején volt egy rövidebb időszak, amikor egészen jó volt minden, túltettem magam a tavalyi dolgokon és próbáltam nem rágörcsölni a hülyeségre, és tényleg egészen jó is volt, egészen mostanáig. Én tényleg nem értem, hogy egy főnök, egy ember önmagában, hogy lehet ilyen... kretén... Hogy valakit ennyire ne érdekeljenek a saját munkatársai... (tudom, a legtöbb főnököt nem érdekli) ja de az enyémet érdekli, nekem pl. tavaly azt mondta, hogy szerinte el kellene innen mennem, mert én itt nem vagyok boldog... aztán mikor három hete megkérdezte, hogy megyek-e, én meg mondtam, hogy nem, egyelőre maradok... akkor már éreztem, hogy keresztülhúztam a számításait, mert jobb szeretné, ha elmennék, csak egyszerűen képtelen ezt szemtől szembe közölni velem. Persze lehet, hogy mindent csak belemagyarázok (nem, mert mások is így látják), mindenesetre játszmázunk, amihez nyilván nem sok kedvem van, de bassza meg, mert ha képtelen elküldeni én nem könnyítem meg a dolgát. Amúgy már le tudom tenni a dolgot, mikor kilépek az ajtón, ami tök nagy haladás... és az alternatívákon is dolgozom és pörög az agyam, szóval nem csak lógok a levegőben... vagy ha lógok is, tök tudatosan teszem, ami nálam meg már tényleg nagy teljesítmény, alapvetően ösztönből és érzésből cselekszem (duplán álltam sorba). 

Na jó, beszéljek másról is.:) 
- Pénteken irány Krakkóóóóó és már az se érdekel, hogy picsaszar nagyon rossz idő lesz, 11 fok és zuhogó eső, de nem érdekel, mert végre elutazunk.:) 
- Aztán az van, hogy bringát akarunk venni, mindkettőnknek persze, hogy együtt bringázzunk és akkor tök jó lesz, mert megyünk mindenfelé. 
- Az is kiderült, hogy az idén házfelújítás lesz (csak, hogy ne teljen el nyár felújítás nélkül...) de fűtéskorszerűsítés lesz, nyílászárócsere (nálunk szerencsére már csak a bejárati ajtót kell cserélni), szigetelik a házat és megcsinálják a tetőt is, szóval kívülről is csillivilli lesz az otthonunk.:) 
- A hétvégén volt nálunk az ingatlanos srác, akitől tavaly vettük a lakást, még akkor mondta, hogy meg akarja majd nézni milyen lett... és majd el ájult, persze totál le volt lakva, mikor megvettük, most meg olyan gyönyörű... de majdnem elájultam, mikor azt mondta, hogy eladná 18-ért a lakást, miközben 8,8-ért vettük. Nyilván nem adjuk el, de ez azért durva.:) Hihetetlen szerencsések vagyunk, azt hiszem.:) persze ezért egy csomó áldozattal meg munkával járt, de megérte.:) 
- Fotóztam magam kétszer is a héten a munkahelyi liftben (az egyetlen hely, ahol le tudom magam fotózni viszonylag normálisan), gondoltam majd jól felrakom, hogy lássátok milyen cuccokban járkálok (mert amúgy én imádom, mikor másokat látok), de még nem érzem annyira ezt a dolgot, és inkább bénának találom magamat.:)

Megjegyzések

  1. Kérjük, azaz követeljük a fotókat. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham. Csatlakozok Pillához. És én is nagyon szeretem nézegetni más outfitjeit. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!