Kérdőjel

Lili (csíkos gomba) törölte a blogját.:( Valaki tud róla valamit? Vagy esetleg Te magad, Lili?

Megjegyzések

  1. Ne haragudjatok, de nagyon padlón voltam és jó ötletnek tűnt...úgy érzem már nem tudom folytatni, mert lett volna olyan is, ami megtörtént, de nem akartam volna leírni és ez zavart.
    Vettem egy gitárt, tanulok a youtube-ról játszani és két hét múlva időpontom van egy pszichológushoz.
    Lehet, hogy mégis lennének dolgok, amiket leírnék..még nem tudom mi a blogolásom sorsa.
    De azért jólesik nagyon, hogy hiányoltok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit aggódtam, mert hirtelen már nem volt sehol a blogod.:( Nekem hiányzik, hogy nem írsz, de értem és megértem, hogy nem tudod vagy akarod folytatni. Ettől függetlenül én várni fogom, hogy újra írj! :)

      Remélem jól fognak alakulni a dolgaid és hamar túl leszel a mélyponton. Mindenesetre vigyázz magadra, és jó lenne néha hallani felőled, akár a blogodon, akár itt, akár mailen.:)

      Törlés
  2. Nagyon kedves vagy..köszönöm...
    Még van rá esély, hogy folytatom majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is minden jót kívánok neked, és sajnálom, hogy nem írsz most többet!

      Törlés
  3. Kívánom, hogy minden jó legyen, Lili!

    VálaszTörlés
  4. Én is kerestem Lilit és hiányoltam. Remélem jobb lesz lassan minden <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!