Büszekség

Mélypontjaimon elkezdek görög zenét hallgatni a spotifyon, de azért még nem telepítettem visszaszámlálót a mobilomra.:) Mármint nyaralós visszaszámlálót.:)

Viszont, azt még el sem meséltem, mennyire büszke vagyok magamra, mert Krakkóban csak lengyelül beszéltem (meg magyarul persze) és meg se mukkantunk angolul.:) A szállodai bejelentkezéstől kezdve, az étteremben, múzeumban, mindenhol lengyelül gagyarásztam, sőt még cseh autópálya matricát is vettünk, szóval ez tényleg szuperság. Nem menjünk részletekbe, hogy mennyire volt helyes vagy helytelen, amit mondtam, de pl. a recepciós lánykának fel se tűnt, hogy amúgy igazából nem beszélek lengyelül. Ilyenkor annak örülök nagyon, hogy meg merek szólalni, és egyáltalán nem gondolom, hogy hülyének fognak nézni, és mondjuk a lengyelek nem is néznek.:) Tehát a konklúzió az, hogy sokat sokat kell mennünk Lengyelországba.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!