Túl sok?

Igazán divatba jöhetne a harmincas korosztály körében is a húzós kocsi (utánfutó, guri-guri, tosziga, vagy hívjuk bárhogy), mert nekem már a hátam, derekam, karom, vállam, mindenem leszakad a táskámtól. Én igazán nem tudom mitől ilyen nehéz, de nem voltam rest és este lemértem... négy egész kiló... basszus, az sok, nem? Tekintsünk el a ténytől, hogy estére már legtöbbször legalább a duplájának érzem, plusz még néha egy külön szatyrom is van.:( Nyilván, azért nem járnék húzós kocsival... ;) de ilyenkor felmerül bennem, hogy mindenkinek ilyen baromi nehéz a táskája, vagy csak nekem sikerül valamit nagyon elcsesznem? 

Megjegyzések

  1. Vagy 10 éve láttam Spanyolországban, hogy fiatal nők is simán húzták magu után a kis görgős cekkert, nyilvan dizájnosabb kivitelben, mint a nyugdíjas nénik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felénk is kapható már a csajosabb változat, ettől függetlenül a nyanyatank az általános elnevezése még mindig.

      Törlés
    2. A nyanyatankon most hangosan felröhögtem.:) Meg azon is, hogy húzom magam után.:) Nem biztos, hogy ez lesz a megoldás. De a nyanyatank zseniális.:)

      Törlés
  2. amikor kint laktam koppenhágában én is le voltam döbbeNve, hogy a fiatal kiscsajok húzzák a tökmenő mintás nyanyatankot, ha bárki kérdezi simán letagadom, de kint én is beszereztem egyet, nyilván itthon semmi szín alatt nem mutatkoznék vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, akkor ez mindenhol máshol divatban van, csak nálunk nem.:) Mi inkább szenvedünk.:D Azért vagány lehettél.:))))

      Törlés
  3. Én egyre kisebb táskákat veszek, úgyhogy muszáj szelektálnom, hogy mit viszek magammal. Jó módszer, mert a nagy táskába óhatatlanul belegyömöszöl az ember mindent.
    Másik praktikám, hogy gyakran cserélgetem a táskákat, így minden átpakoláskor selejtezek benne. Hm? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig a kis táskával operálok, de aztán mikor felcseszem magam, hogy semmi nem fér bele, beszerzek egy nagyobbat. Most ráadásul heti kétszer hurcolászom magammal a nyelvcuccomat, amit utálok külön táskába pakolni, ezért megint nagy táska kellett, de ha minden másnap ki-be pakolászom, akkor meg tuti otthon hagyok valamit. Mondjuk a bérletem, aztán megint megbüntetnek.:DD De talán az állandó selejtezés jó megoldás lehetne.

      Törlés
  4. Én banyatanknak hívom.:-) És amúgy az én táskám is baromi nehéz, de még mindig inkább egy nehéz, mint hogy még egy pakkot hurcoljak, amit tuti elhagyok valahol.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!