Röviden

  • A múlt héten volt volt mindenféle munkahelyi konflikt. Nem élveztem, de jó volt... mert kiálltam magamért és ezt élveztem és jó érzés volt.
  • A menetrend szerinti első mélypont is eljött a nyelvtanulásomban... ez nem jó... de igen, most kell kitartanom.
  • Egy szokásos kérdés is előjött bennem újra, hogy vajon, fontos vagyok-e valakinek, ha mindig én keresem, most több hét után újra én, a telefont nem veszi fel, és vissza sem hív. A szokásos kérdés... miért ragaszkodom, miközben évek óta egyértelmű a válasz... már nem vagyunk a vaj meg a kenyér... (ezt te mondtad, mikor a cilinderes szemüvegért vissza kellett fordulni)... de azt hiszem, már csak erőlködünk... pontosabban azt hiszem, már csak én erőlködöm.
  • Voltam fodrásznál és Feri baromi jól levágta a hajam, és már laza volt minden, megtartom, muszáj, mert szeretem a frizurám.:)
  • Vettem edzőcuccot, edzőcipőt, edzőmindent, mert ha már így belejöttem az életmódváltásba, jó lenne megmozdulni is.:)
  • A hétvégén volt egy röpke Balcsipart.:) Szétfújt a szél, de jó volt. 



Megjegyzések

  1. Érdekes dolgok ezek. Amikor valaki, akivel sülve -főve együtt voltatok egyszer, az vissza se hív. Nekem is van ilyenem. És bár tudom a választ, néha újra és újra felhívom, hogy lássam, még mindig nem hív vissza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán persze mindig történik valami (mint most is), hogy pl. visszahív, és akkor megint minden olyan, mintha minden rendben lenne.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!