Megkerültem

Úgy tűnik, egy hete nem írtam már.:( Nem szoktam ennyire nem ráérni, valahogy nem vagyok az a típus (és nem is ezért nem írtam), de tény, hogy hirtelen baromi sok dolgom lett (nem működik, hogy visszafogjam magam) és a heti kettő nyelvóra mellé még felvettem a heti két edzést és, festegetni is voltam és némi társadalmi életet is éltem, mert mostanában mindenki el van hanyagolva, és bár ez a sokminden tök jó, de azért mégsem tetszik, mert mindezért Kevinnel sokkal kevesebbet vagyunk együtt és ez nem jó, és sokkal jobb lenne (szerintem is), ha mondjuk csak három munkanapból állna a hét és akkor az embernek lenne ideje mindenre. Nem volt olyan nap a múlt héten, hogy este tíz előtt haza értem volna... és tudom, hogy magamnak csinálom, de ha az ember kezdeni akar valamit magával, akkor az már rögtön egy csomó idő.:) Na jó, nem nyüsszögök, mert a héten talán már tényleg itt a tavasz és bár megint olyan munkahelyi változások jönnek, amitől kiráz a hideg, de inkább arra gondolok, hogy a tervek szerint jövő hét végén elmegyünk kicsit Kevinnel Krakkóba (el sem hiszem:), mert az nagyon kell már nekünk. Lassan nekiveselkedünk a hálószoba befejezésének is, mert jelenleg még mindig katasztrofális és áldatlan állapotok uralkodnak, de lehet, hogy a nyáron anyu nálunk fog lakni pár hétig, szóval jó lenne, ha meglenne. Persze ettől függetlenül is jó lenne. Most csapongok, de nem baj. Közben volt ez a szuper ünnep, a Húsvét, amit azért imádok annyira, mert a friss kalács és főtt sonka íze verhetetlen és maga a mámor. Pláne, hogy én még ilyen finom vajat, mint ez a Lurpak, az életben nem ettem.:) (jajj, tudom már, van benne margarin is :(... nem baj, akkor is isteni) Ezzel persze egyúttal azt is elmondtam, hogy az elmúlt három napban nem diétáztam, de mert időközben arra is rájöttem, hogy éppen nyolc kilóval (!!!) vagyok kevesebb, mint tavaly ilyenkor, így ezt most nyugodt szívvel megengedtem magamnak.:) A kalácsot amúgy én sütöttem, Kevin imádja, és nyilván én sem tudtam ellenállni (nem is akartam).:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!