Legyen vagy ne legyen?

Az mennyire oké, mikor az ember anyósa beszól (Kevinnek, mintha én ott se lennék), hogy "nincs ennek a lánynak új pasija?" wtf. És mindebből nekem azt kellett volna értenem, hogy ez egy bók, mert olyan jól nézek ki... Ja, én is így szoktam kedves lenni.:) Tekintve, hogy Kevinnek még az előző évszázadban a volt barátnője csalta és egy hülye kurvaként vonult be a köztudatba, gondolom ő még jobban örült ennek, az egyébként nem olyan vicces hangú beszólásnak (de nem tudom, mert ő meg se mukkant). Végül én voltam, aki szólt, hogy ezt ne tessék. Mert szerintem ez tényleg nem vicces. 

Legyen mindenki trampli, abból nincsen gond.:( 
Ne, ne legyen...

Update: 
Tudtam, hogy csak idő kérdése, hogy mikor fut be az elnézést kérő telefon. 
Szóval "ne, ne legyen..." :)

Megjegyzések

  1. A szülők néha úgy viselkednek, olyanokat szólnak be, egyébként szerintem tényleg nem feltétlenül bántó szándékkal, hogy mi csak némán pislogunk, mint a megszeppent gyerekek. Vagy nem. :-)

    VálaszTörlés
  2. Persze tudom, hogy nem feltétlenül van az elejtett mondatok mögött rosszindulat, mégis nehéz néha kezelni.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!