Cenzúra nélkül

Káromkodni fogok (sokat) és nem cenzúrázom, aki nem akarja, ne olvassa.

Én tényleg mindig veszek bérletet. Mindig. Sosem bliccelek. Jegy nélkül nem szállok tömegközlekedési eszközre. Becsületes polgárnak tartom magam. De hogy jóérzésű normális ember nem megy BKV, á pardon bocsánat BKK ellenőrnek, az biztos. Én például nem mennék. Nem mondom, hogy az összes ellenőr egy bunkó állat, de mondjuk én ma pont egy ilyenbe szaladtam bele. Kéri a bérletet. Mutatom. Persze akkor vettem észre, hogy basszus, tegnap lejárt. Nem ezer éve, csak tegnap. Két megállót jöttem, ez már a végállomás volt, gondoltam ez olyan emberi dolog, hogy elfelejtettem. Ott a többi bérletem, látszik, hogy mindig megveszem, nem egy bliccelő suttyó vagyok, aki azon spórol, hogy ezekre a szar járművekre megvegye a jegyet. Normálisan, minden hónapban megveszem. Bár, ez úgy tűnt, nem számít. És úgy tűnt, bár elfelejteni emberi, de nem egy emberi ellenőrrel futottam össze. Egy utolsó feledékeny senkiházi vagyok, aki most megfizeti a feledékenysége árát. (Az utolsó senkiházi nem volt benne, de amúgy ő mondta.) Mondtam, hogy leszállok és most azonnal megveszem. Á nem, olyan nincs. És ott nyomta meg a gombot. Mert az egy dolog, hogy kibaszott nyolcezer forintra megbüntet (értem, ez a dolga), de hogy még elkezd kioktatni, meg poénkodni, azt már nem. Kuss van bazmeg, kuss. Hallgass. Nem érdekel a véleményed. Végezd el a dolgodat, bármennyire is szemét a munkád és hallgass. Persze az tök rendben van, hogy engem megbüntetnek, miközben egyértelmű, hogy nem csaló vagyok, de vannak akikhez oda sem mennek, mert félnek tőlük, ugye nem kell mondanom. Mindegy. Elmehettem volna, mert nem volt velük közteres  és már leszálltam a villamosról, semmit sem tudott volna velem csinálni, de vagyok olyan barom, hogy nem mentem el, mert úgy vagyok bekötve, hogy azt tartom becsületesnek (hülye vagy Vesperla), ha fizetek, hiszen a szabályok szerint valóban jogtalanul használtam az a kibaszott tömegközlekedési eszközt. Fizettem, de akkor már nem voltam kedves, mert kihozott a sodromból ez a kiskirály, aki azt hiszi, hogy a világ ura és bárkit megalázhat, mert bkv ellenőr lett. Aki amúgy holnapután elvágná a torkomat, ha épp arra kapna utasítást. Az emberekből kiveszett az empátia, a megértés, az egymás iránti figyelem, igazából minden, ami a normális emberi közösségeket összetartja (ha így folytatják belőlem is kivész). Ez csepp a tengerben, de sajnos tényleg látszik, hogy vannak emberek, akiknek az okoz örömet, hogy rúgjanak embertársaikba. Nagyon kiborultam, még akkor is, ha csak nyolcezer forint (kiba sok pénznek tartom amúgy)... de végülis örüljek, hogy nem vertek meg. (Örülök.:) Még szerencse, hogy kivételesen volt egy tízes a tárcámban, bár sosem hordok magamnál készpénzt, de ha tizenhatezer forintra megbüntetett volna, tuti megütöm. Na mindegy. Végülis ő csak a munkáját végezte (ne ragozzuk, hogy milyen munka) és ha minden jól megy kap érte jutalékot és hónap elején többet visz haza, amiből majd elmegy nyaralni egy másik országba, ahol majd megbünteti az ellenőr, mert nem jó jegyet vett a metróra. És amúgy meg bassza meg. Igen, pont így.:)


Megjegyzések

  1. pár éve ugyanez történt meg velem is. végig abban a hitben éltem, hogy aznap még jó, másnap majd veszek, amikor felvilágosított, hogy pont előző éjfélkor járt le. én is mutattam az előző bérleteket, -éves is volt - de hallani sem akart arról, hogy a szeme láttára vegyek egyet aznaptól. majdnem elsírtam magam, mert közben csomóan mentek el úgy mellette, hogy látszott, az én szerencsétlenségem az ő szerencséjük....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Az egész annyira szar és megalázó volt, pedig tényleg az emberben egy csepp rossz szándék sincs és mégis megszívja.:( Nekem az egész napomat elcseszte és olyan rosszkedvű lettem. Én el is sírtam magam, elszakadt a cérna.:) Te ügyes vagy, hogy tartottad magad, én az ilyenektől kiborulok.

      Törlés
  2. jaj szegény! Én úgy jártam 1,5 éve talán, mikor hajnalba dolgozni mentem, hogy ezek a régi bérletek voltak, tudod amin a számot be kellett (volna) írni. Egész életembe kitöltetlen bérlettel járkáltam többnyire, nem csaltam vele csak annyira felesleges ki a tököm olvassa el? Hó vége volt, gondolom kellett a számokat növelni és persze lekapcsoltak, hogy nincs a szám beírva... mondtam, hogy bocsánat, kihúztam kb 1,5 évre visszamenő bérletszelvényt, hogy mindig itt vannak, veszek, csak nincs kitöltve, de ha ad egy tollat beírom azonnal...hát hogy az nem úgy működik. Körbeállt 5 nagydarab férfi egy agresszor faszfejjel középen és szó szerint aláztak... csak mert nő voltam. könyörögtem, hogy adjanak egy tollat, teljesen kiborított, hogy bezzeg nekem büdös koszos hajléktalanokat el kell tűrnöm, meg a nagydarab állatokat nem állítják le, VAN bérletem, csak nincs ráírva a szám...sírva könyörögtem, hogy 600 forintos órabérem van, nekem számít , hogy ne büntessen meg meg 1,5 napig dolgozom érte...kinevetett!

    Kb. sokkos állapotban zokogva hívtam a férjemet, aki annyira felhúzta magát, hogy ilyen undorító szemetek voltak (beszólongattak, fenyegetően álltak, stb) hogy odajött. Direkt nem mutatta a bérletét, amikor ugyanott feljött, persze érdekes tőle senki sem kérte = FÉRFI, szakállas, nem packáznak a gáz arcokkal. Odaállt velük üvölteni, hogy azért mint Nőt nem kellett volna meggyalázni,. micsoda férfiak, hogy tényleg sokkosan zokogva könyörög nekik egy nő és még csak normálisan sem bánnak vele, olyanok voltak mint valami náci SS tisztek. Az arcukba üvöltött, mit csináltak a bátor férfiak? Elmenekültek le a mozgólépcsőn.

    Lehet már olvastad ezt annó, csak azt akarom mondani, hogy mélységesen felháborít, hogy mindig csak a nőkkel, gyengékkel baszakodnak miközbe kénytelen vagyok néha majdnem a villamosra/buszra szinte odahányni, mert a hajléktalannak olyan szaga van mellettem ..érdekes őt senki sem szállítja le?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is egy "jó" sztori... de amit beszéltünk már, hogy tényleg mindig a nőkkel szívóznak, ezt komolyan kezeltetni kéne. Azért szerencse, hogy oda tudtad hívni a férjed, bár nyilván a lényegen nem változtat, de legalább megmondta a véleményét. Ha más nem, legalább Neked egy kis elégtétel volt.

      Törlés
  3. jaj szegény! Én úgy jártam 1,5 éve talán, mikor hajnalba dolgozni mentem, hogy ezek a régi bérletek voltak, tudod amin a számot be kellett (volna) írni. Egész életembe kitöltetlen bérlettel járkáltam többnyire, nem csaltam vele csak annyira felesleges ki a tököm olvassa el? Hó vége volt, gondolom kellett a számokat növelni és persze lekapcsoltak, hogy nincs a szám beírva... mondtam, hogy bocsánat, kihúztam kb 1,5 évre visszamenő bérletszelvényt, hogy mindig itt vannak, veszek, csak nincs kitöltve, de ha ad egy tollat beírom azonnal...hát hogy az nem úgy működik. Körbeállt 5 nagydarab férfi egy agresszor faszfejjel középen és szó szerint aláztak... csak mert nő voltam. könyörögtem, hogy adjanak egy tollat, teljesen kiborított, hogy bezzeg nekem büdös koszos hajléktalanokat el kell tűrnöm, meg a nagydarab állatokat nem állítják le, VAN bérletem, csak nincs ráírva a szám...sírva könyörögtem, hogy 600 forintos órabérem van, nekem számít , hogy ne büntessen meg meg 1,5 napig dolgozom érte...kinevetett!

    Kb. sokkos állapotban zokogva hívtam a férjemet, aki annyira felhúzta magát, hogy ilyen undorító szemetek voltak (beszólongattak, fenyegetően álltak, stb) hogy odajött. Direkt nem mutatta a bérletét, amikor ugyanott feljött, persze érdekes tőle senki sem kérte = FÉRFI, szakállas, nem packáznak a gáz arcokkal. Odaállt velük üvölteni, hogy azért mint Nőt nem kellett volna meggyalázni,. micsoda férfiak, hogy tényleg sokkosan zokogva könyörög nekik egy nő és még csak normálisan sem bánnak vele, olyanok voltak mint valami náci SS tisztek. Az arcukba üvöltött, mit csináltak a bátor férfiak? Elmenekültek le a mozgólépcsőn.

    Lehet már olvastad ezt annó, csak azt akarom mondani, hogy mélységesen felháborít, hogy mindig csak a nőkkel, gyengékkel baszakodnak miközbe kénytelen vagyok néha majdnem a villamosra/buszra szinte odahányni, mert a hajléktalannak olyan szaga van mellettem ..érdekes őt senki sem szállítja le?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!