Megint

...egy évvel öregebb érettebb lettem.:) Végre harminchét. És csak azért végre, mert már tavaly azt hittem, hogy 37 lettem... így az idő most már feloldotta ezt az anomáliát.:) Nagyon furi volt, hogy egy csomó olyan embernek eszébe jutottam, akikkel az elmúlt 6-8 évben semmilyen, de tényleg az ég világon semmilyen kapcsolatban nem voltam, most meg eszükbe jutott, hogy szülinapom van. Nem volt mondjuk baj, csak furcsálltam.:) Kevintől szuper ajándékot kaptam, úgyhogy mehetek újra Fessneki festésre. (Már egyszer voltam korábban (akkor ajándékba festettem) és nagyon nagyon élveztem.:)


Megjegyzések

  1. Nagyon boldog szülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm szépen nektek.:))))

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! Pár nap eltéréssel pont egyidősek vagyunk :D
    Ez a fessneki nagyon tetszik!Fogok ilyet ajándékozni, és elvitetetem magam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Így akkor Téged is Isten éltessen! :)
      A Fessneki nagyon jó, én nagyon élveztem. Általában az a baj, hogy semmi nem tud lekötni huzamosabb ideig (mondjuk tovább, mint fél óra), se a filmek, könyvek, színház, satöbbi, a gondolataim mindig elkalandoznak, de a festés az teljes filmszakadás volt, nagyon jó.:) Először kicsit sokalltam az árát, de akkor ajándékba festettem (majd a hétvégén kapja meg az ünnepelt, szóval izgulok), de amúgy most már simán elmennék csak a magam örömére is.:) De most külön jó, hogy ajándékba kaptam.:)

      Törlés
    2. Köszi :) Mindenképp kipróbálom ezt a festést. Eddig csak madebyyou-nál festettem és lehet az inkább gyerekeknek való, mégis nagyon kikapcsolt az is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!