Felismerés

Tegnap hazafelé, mikor felszálltam a villamosra rám nézett egy nő és kedvesen szóra nyitotta a száját, hogy üljek le a helyére... egy röpke századmásodperc alatt átfutott az agyamon, hogy basszus, nem lehetek ennyire kövér, hogy terhesnek nézek ki, pont most, mikor a "színes diétámnak" (Kevin után szabadon) köszönhetően lazán leugrott rólam három kiló... mire ráeszméltem, hogy valójában a mögöttem álló idős néninek akart szólni, csak azzal a lendülettel, ahogy felszálltam, pont betakartam a képbe... 

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Ó, és közben rájöttem, hogy Kevin nem is színes diétának hívja, hanem vidám diétának. Mert csupa színes és vidám dolgot eszek.:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!