Egy bolond nap margójára

Ez kétségtelenül egy hülye nap. A ház eladása körül volt némi fennforgás, aminek egy része (a legnagyobb), csak anyukám túlaggódásának volt köszönhető, de azt hiszem sikerült megnyugtatnom. És végülis ez a lényeg. (Amúgy tudom, hogy a végülis szót külön kellene írni, de egyszerűen nem szeretem külön írni.:)

Aztán az is történt ma, hogy leadtam a pluszmunkám és hétfőn meg is kapom érte a manit, amit persze már előre elköltöttem mert abból vettem a szupi kis új telefonomat. Cipőre nem sok maradt.:) Sebaj. Amúgy dög fáradt vagyok, éjfélig dolgoztunk és csak azért nem voltam fent reggelig, mert Kevin cuki volt és segített. Egy óra volt mire ágyba kerültünk, korán csörgött az óra, úgyhogy most már csak arra vágyom, hogy beüljek a tv elé Sherlock és Watsont nézni. Viszont még ennél is jobban felvillanyoz a holnap este gondolata, mert Operába megyünk (már Kevin sem tudott ellenállni a véget nem érő áradozásomnak) és sikerült jegyet szerezni a Manon főpróbájára. Tökéletes elő szülinap lesz.:) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!