A hétvége képekben

Vettem egy csini zöld (ennél sokkal zöldebb, mint amilyennek látszik) blúzt, és még az is megtörténhet, hogy a zöld lesz az új őrület, mert már most nagyon szeretem és passzol is a "balatonzöld" szememhez. Ami amúgy nem olyan zöld, mint amikor olyan gyönyörű a Balcsi, hanem amikor olyan piszkoszöld, de szerintem akkor is szép (mármint a Balaton, szóval tök jól együtt tudok élni a szemem színével).:) 


A csodás rózsák az asztalon, csak úgy, és a szódás kenyerem, ami egyre finomabb, így már muszáj volt megmutatni.



Az nincs rajta a képeken, hogy megnéztük a moziban a Saul fiát... és sajnos nem tetszett. Hülyén hangzik azt mondani egy ilyen filmre, hogy tetszett vagy nem tetszett, így talán jobb, ha azt mondom, hogy nem talált el igazán, nem érintett meg úgy, ahogy "kellene". Persze értem és éreztem a lényegét, a borzalmakat, a mondanivalóját... de nem merevedtem a moziszékbe és maga a film nem hagyott nyomot bennem.:( Vagy legalábbis nem olyat, amilyet feltehetően akartak, hogy hagyjon...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!