A diétám margójára

A tegnapi nap fénypontja az volt, mikor összetalálkoztam a lépcsőházban az egyik munkahelyi szomszédbácsival... nem ismert meg, de mikor rájött a liftben, hogy ki vagyok csak ennyit mondott: "Ó, meg se ismertem Perlácska, úgy megváltozott. Kövérebb tetszett lenni, nem?" Hahaha. Kedvem lett volna hangosan felröhögni, meg benyögni, hogy kedves tetszik lenni, de nyilván nem tettem.:) Amúgy meg nem értem, mert azért nem arról van szó, hogy hirtelen ledobtam negyven kilót és wáo. Oké, van honnan fogyni, de azért kövér eddig sem voltam (a saját kategóriabesorolásom szerint), a 3-4 kiló fogyást meg nem érezném ennyire drasztikus változásnak. Ezek szerint de. Na mindegy.:) Azért örülök, mert a diétám úgy tűnik, hozta a kívánt hatást és majd fél év után elmúltak a kiütéseim (lekopogom) és már a legragaszkodóbb foltjaim is múlóban vannak (lekopogom). Mondjuk egy vagyont költöttem magamra és néha nagyon elkeserítő volt a helyzet, borzasztó volt, pedig "csak" kiütések voltak (sok és sok helyen), de sokszor azt hittem a bőröm le tudnám vakarni és néha semmi, de semmi nem segített. Olyan volt az egész, mint egy tippverseny, a cukorbetegségtől a himlőn át volt minden, mire kiderült, hogy szimplán "csak" candidám van és feltehetően az okozza a bőrpanaszokat. A diétát hamar megszoktam, és az egész ritka vétkezéseimtől eltekintve nagyon szigorúan tartottam és tartom is még pár hónapig. Egy epicutan allergiateszt azért még kinéz, mert a szemkörnyéki ráncaim valójában valamilyen allergiás ekcéma miatt alakulnak ki folyton és már belefáradtam a kísérletezésbe, hogy mi az amit elbír a bőröm és mi az amit nem. Hát így. Alakulok, az a lényeg.:)

Utóirat: Már megint megjegyezte valaki, hogy húúú, mennyit fogytam. Mondom kemény 3 kilót. Mire felvilágosítást kaptam, hogy kb. mintha tíz lenne. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!