Tegnap este

el akartam mesélni Kevinnek elalvás előtt az előző éjszakai álmomat... azt, hogy az egyik közös ismerősünkkel egy konténerben :) ücsörögtünk, de nyugágy stílusban, teljesen kényelmes volt, nyár volt, dumálgattunk meg csak néztünk ki a fejünkből (amúgy fogalmam sincs hol volt ez az egész) mikor egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy megállt mellettünk egy billencses teherautó és ránk borított egy egész teherautónyi sódert. Nem lett semmi bajunk, inkább vicces volt és meglepő, hogy így megzavarták a mi kis kontérnernyugalmunkat.:) Aztán, ahogy ezt így elmeséltem, elég konkrétan rám jött a hangos és csillapíthatatlan röhögés, és egyre jobban és jobban röhögtem, mert álmodni ezt az egészet egy dolog, de még hallani is, hogy mekkora hülyeség, az egy másik. Végül úgy tíz perc után elmúlt a röhögőgörcs, de akkor már mindenen nevettem, leginkább azon, hogy mennyire rám jött a nevetés az éjszaka közepén.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!