Tégla

Tegnap már gyanús volt, hogy az alapjáraton egyébkén csak öt kilós táskám hazafele menet úgy tűnt, mintha valaki megpakolta volna néhány B30-as téglával... ami csak azért nem volt valószínű, mert nem férne bele még egy sem, nemhogy néhány. Szóval gyengének tűntem. Biztos ami biztos azért bementem egy turiba, nem találtam semmit, de a szatyromat jól otthagytam a csomagmegőrzőben, és az a szar persze nem pittyegett kifele menet. Már majdnem otthon voltam, mikor a kabátzsebemben megtaláltam a szekrény kulcsát, úgyhogy fordulhattam vissza a B30-as téglákkal együtt. Akkor már elég elgyötört voltam, zuhogott az eső alig éltem, de szerencsésen haza értem. Kicsit köhögtem, de éjjel tudtam aludni, és reggel sem volt különösebb gondom, így eljöttem dolgozni. Mostanra viszont annyira gyenge lettem (és szerintem lázas), hogy azt is kétségesnek találom, hogy haza tudok vánszorogni. Meglepődnék, ha holnap fitten és tettre készen pattannék ki az ágyból. Nemszeretemezt. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!