Happy

Óóó, deszépcsodás napunk van.:)


Nagyon nagyon régóta szerettük volna már eladni a szüleim vidéki házát, ahonnan anyu Pestre költözött néhány évvel apu halála után. Olyan kilátástalannak tűnt néha és most is úgy voltam vele, hogy télen úgysem vesz senki házat, majd a tavasszal történik valami. Na de, a múlt héten szólt egy ismerős, hogy az ismerősének tetszik, aztán vasárnap meg is nézték (akkor fáztam meg, ami miatt végülis két napig otthon fetrengtem, de mindegy) aztán hívott a héten, nagyon sokat próbált alkudni, azt hittem nem lesz belőle semmi, de ma hívott és megállapodtunk és este már le is foglalózza.:) ÓÓÓÓÓdeszuper.:) Én annyira nagyon örülök, annyi nyűg és vita volt már miatta a családban és olyan nehéznek tűnt eladni, hogy néha talán már nem is hittem benne. De hát ez óriási hír, el sem tudom mondani mennyire örülök.:) Örülök és közben érzem is, hogy ez egy újabb elszakadás lesz. De ez így van jól, ez továbblépés, ez öröm, ez szuperság.:) Erre ma iszunk.:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mások úgyis jobban tudják

Reklám után

Január, február, itt a nyár!